Stroj - jak, kdy a za kolik
Zeptejte se info@exkol.cz |
||
Stručně Outsourcing Zkušebny Svařování Řízení Repase Energie Teploty SW HW Spolupráce Obchod Výrobky Reference O firmě
|
www.exkol.cz : tel. 571 161 121 ExKOL - obchodní podmínky.
Kvůli částečnému finančnímu zajištění akce jsou práce zahájeny a dodací lhůty začnou běžet
uhrazením dohodnuté zálohy na náš účet. Záruční podmínky firmy. 1. Záruční doba Poskytujeme na prodávané zboží záruku běžně 24 měsíců počínaje datem uvedeným v dodacím listě. 2. Místo reklamace
Místem reklamace je sídlo firmy dodavatele. 3. Mechanické poškození
Reklamaci mechanicky poškozeného výrobku je odběratel povinen uplatnit při osobním odběru či dovozu dodavatelem ihned při odběru. Při použití dopravce se reklamace řídí obchodním zákoníkem a odběratel je povinnen podle povahy poškození reklamovat zboží u dopravce nebo u dodavatele ihned po převzetí zboží. 4. Odstranění vady
V době záruky zajistí dodavatel nebo jím pověřená servisní organizace odstranění poruchy výrobku tak, aby mohl být výrobek řádně používán. Náklady na dopravu reklamovaného zboží náleží majiteli. Dodavatel si vyhrazuje právo nahradit neopravitelný díl dílem obdobným, stejných technických parametrů. 5. Zánik záruky
Oprávnění na záruční opravu zaniká v případě, že k závadě došlo mechanickým poškozením výrobku nebo používáním zboží v rozporu s dokumentací či obecnými zásadami, provozováním výrobku v nevhodných podmínkách, počítačovými viry, použitím neautorizovaného software, neodbornou instalací, neodborným obsluhováním či zanedbanou péčí o zboží, zapojením do elektrické sítě neodpovídající příslušné ČSN, porušením plomby, dodatečnou montáží dalšího vybavení či jiné úpravy bez písemného svolení prodávajícího. Ze záruky jsou vyjmuty též vady způsobené živelnou pohromou a všechny případy způsobené vyšší mocí po dobu a v rozsahu účinnosti těchto událostí. 6. Odpovědnost za škodu
V případě, že je dodavatel za podmínek daných zákonem povinnen nahradit odběrateli škodu, dohodly si smluvní strany rozsah náhrady škody v prokázané výši, nejvýše však částku do výše 50% prodejní ceny. 7. Stížnosti a spory
Při všech stížnostech a sporech vyplývajících z reklamací je nutno postupovat podle platných zákonů zejména pak podle Obchodního zákoníku, § 422 až 441. Pro případ řešení všech sporů mezi dodavatelem a odběratelem je, za dodržení příslušnosti věcné, místně příslušný soud, v jehož obvodu je sídlo dodavatele. 608 706 544 |
|
Dnesni datum: 2024-12-21 |
Telefon +420 571 161 121 608 706 544
Zlín, Vršava 4444, 760 01 Děkujeme Vám za návštěvu. |